fbpx

Info

Mõõdutabelid

Laenutades lähtu pigem oma raseduseelsest suurusest, kui see just rasedusega väga muutunud ei ole.

Naiste suuruste tabel

Suurus Rinna alt (cm) Rinna pealt (cm)
34-36 (S) kuni 85 kuni 90
36-38 (M) 85-90 90-95
38-40 (L) 90-95 95-100
40-42 (XL) 95-100 100-105
34-42 (universaalne) kuni 100 kuni 105

Laste suuruste tabel

Suurus Pikkus
1-2 aastat 86-92
2-4 aastat 98-104
4-6 aastat 104-116
6-8 aastat 122-128

Kleitide pikkused on iga kleidi juures ära märgitud, kui aga tekib lisaks veel küsimusi kleidi suuruse või sobivuse kohta võta julgelt ühendust: info@kauniskleit.ee või tel 5290452

Laenutustingimused ning privaatsuspoliitika

 

Selleks, et me üksteisest paremini aru saaksime, on siin ära toodud meie e-poest laenutamistingimused ja privaatsuspoliitika.

 

Veebipoe Kaunis Kleit Kleidilaenutus (edaspidi Veebipood) omanik on Kaunis Kleit OÜ registrikood (14980717), asukohaga Lasnamäe 24-21, 11413 Tallinn, Eesti.

 

Lepingu sõlmimine

 

• Kaunis Kleit Kleidilaenutuse ja Kliendi vahel jõustub laenutusleping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Kaunis Kleit OÜ arvelduskontole.
• Tooteid enne laenutuslepingu jõustumist ei broneerita.

 

Teenuse hind ja tasumine

 

• Kaunis Kleit Kleidilaenutuses pakutavate teenuste hinnad on märgitud tootelehtedel.
• Kleidi minimaalne laenutamisperiood on 3 päeva..
• Lisapäeva hind on välja toodud iga kleidi juures
• Kõikide teenuste hinnad on esitatud eurodes.
• Veebipoes toimub maksmine panga ülekandega peale tellimuse esitamist. Vastavad juhised kuvatakse ekraanile, mis kontod ja pangad ning millises summas makse sooritada. Läbi Maksekeskuse on võimalik tasuda järgmiste pankade kontodelt: SwedbankSEBLuminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.
• 
Kleidile ise järgi tulles on võimalik tasuda ka sularahas. 

 

 Tagatisraha

 

• Iga kleidi rendihinnale lisandub tagatisraha 35€, mis tagastatakse Kliendile peale toote meieni tagasijõudmist ja üle kontrollimist.
• Juhul, kui kleidil esineb auke, mida on võimalik kergesti ära paranda, on meil õigus 50% tagatisraha kliendilt sisse nõuda.
• Juhul, kui kleiti pole võimalik taastada originaal kujusse, on meil õigus 100% tagatisraha sisse nõuda.
• Kui laenutatud kleit on täielikult rikutud või kaotatud, esitame kahjunõude esemete maksumuse ulatuses.
• Laenutatud esemeid ootame tagasi kokkulepitud ajaks. Kokkulepitust hiljem tagastamise korral on meil õigus 50% tagatisrahast sisse nõuda.
• Kui kleite ei õnnestu tagastada kokkulepitud ajal, palume helistada (+372 5290452) ja proovime kokku leppida sobiva.
• Kui kleidid pole tagastatud nädal aega (7 päeva) peale kokkulepitud aega, on meil õigus 100% tagatisraha sisse nõuda.

 

Transport

 

• Kleidi postitame päev enne broneerimiskuupäeva, arvestusega, et saaksite selle kätte esimesel broneeritud kuupäeval.
• Teenuse hinnale lisandub transporditasu vastavalt valitud kättetoimetamisviisile. Valida on võimalik Smartposti, Omniva või ise järgi tulemise vahel.
• Kleite on võimalik tellida üle Eesti.
• Kauba tagastamine pakiautomaati on Kliendile tasuta, kasutades paki kättesaamisel sõnumis olnud tagastamiskoodi. Kui tagastamiskood on mingil põhjusel kadunud, võtke meiega ühendust, saame teile uue saata.
• Kleidi palume postiga saates tagastada viimasel broneeritud päeval. Kui peaks tekkima viivitus palume sellest meile kohe teada anda info@kauniskleit.ee, et saaksime vajadusel järgmist klienti hoiatada.

 

Tellimuse vormistamine

 

• Lisage soovitud tooted ostukorvi, selleks valige sobiv toode ja märkige kalendris, millistel kuupäevadel soovite kleiti kasutada. Arvestusega, et esimesel päeval saate kleidi kätte ja viimasel peate selle uuesti postitama. 
• Avage ostukorv, täitke nõutud andmeväljad ning valige sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus (broneeringu tasu + tagatisraha), mille saab tasuda pangalingi kaudu või sularahas kaubale meie juurde järgi tulles.
• Peale tasumist vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde“.
• Kleidi paneme teele päev enne broneerimiskuupäeva, arvestusega, et see jõuab teieni esimesel broneeritud päeval
• Kleidi palume postitada või meile tagastada viimasel teie broneeritud päeval.
• Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Kaunis Kleit OÜ arvelduskontole.
• Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida meiepoolsel põhjusel (näiteks eelmine klient ei ole kleiti õigeaegselt tagastanud), teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest, makse laekunud kontole.
• Kui postiga tellitud kleit mingil põhjusel siiski ei sobi, siis palume see hiljemalt järgmisel päeval meile tagastada/postitada ja meid ka informeerida sellest info@kauniskleit.ee või 5290452. Kui meid pole informeeritud ja tagastate kleidi broneeringu lõppedes, eeldame, et kleit sobis teile ja sellisel juhul laenutus eest tasutud summat ei tagastata. Kleidi mitte sobimisel jääb postikulu kliendi kanda, tagastamine on jätkuvalt tasuta. Raha kanname tagasi nii kiiresti kui võimalik, aga hiljemalt 7 päeva jooksul, kleidi meieni jõudmisest.
• Mittesobinud kleit peab olema kandmata!

 

Kleidi tagastamine

 

• NB! ÄRA PESE KLEITI! Puhastus on laenutuse hinna sees.
• Kauba tagastamine pakiautomaati on Kliendile tasuta, kasutades paki kättesaamisel sõnumis olnud tagastamiskoodi. Kui tagastamiskood on mingil põhjusel kadunud, võtke meiega ühendust, saame teile uue saata.
• Kui kleit on väga määrdunud (ei ole võimalik puhastada) või katki, võime jätta tagastamata tagatisraha, teavitame sellest kindlasti klienti.
• Renditud eseme hävinemise korral tuleb Kliendil kahju hüvitada täies ulatuses, esitame hüvitamisele kuuluvas summas arve.

 

Taganemisõigus

 

• Kliendil on võimalus loobuda broneeringust päev enne kleidi välja saatmist ja me tagastame tasutud summa täielikult kontole, kust laekus broneeringu summa.
• Peale kleidi välja saatmist, on Kliendil võimalik loobuda kleidi rendist, kui teavitab meid hiljemalt järgmiseks päevaks, peale kleidi kätte saamist, et kleit ei sobi ja tagastab koheselt kleidi. Välja saatmise postikulu me sellisel juhul ei tagasta, küll aga on kleidi tagastamine Kliendile tasuta, kasutades koodi, mille said paki kättesaamise sõnumiga.
• Tagastatud kleit peab olema kandmata! Vastasel korral eeldame, et kleit sobis teile.

 

Vaidluste lahendamine

 

• Kui kliendil on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kauniskleit.ee või helistada telefonil +3725290452
• Kui Klient ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin (https://komisjon.ee/et). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 

Tingimuste muutumine

 

• Kaunis Kleit Kleidilaenutusel on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama.
• Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.kauniskleit.ee. Kui Kleint edastasid oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Kaunis Kleit Kleidilaenutuse ja Kliendi vahel tekkinud õigussuhtele Kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesoleva lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti.